Казаха,че си ме търсил(а)...?!.. Съжалявам...- просто времето за мен ...е...като умряло. И хубавото и лошото, рано или късно угасват... (а и липсата от присъствието ти отдавна съм я приспала). Търсил(а) си ме...така ли? Да знаеш- стяга ми това тяло. Откакто съм се родила кожата ми е тясна. През необясним за мен цикъл, чисто по змийски се напуква и бавно започва да пада. Посредствените уроци на живота се свличат с нея и от това,което съм мислела,че знам- нищо не остава. Толкова лица съм сменила... Толкова роли съм изиграла, че ако трябва да се посоча на снимката , която ми размахваш- и сама не бих се познала. Тясно ми е в това тяло... И болката не ми понася... Искам да разпилея душата си(...цялата...)- искам да забравя И там да остана - ...в нищото ...от където дойдох някога...!!!... Търсил(а) си ме ,казваш?! П.П....ще ме намериш... ...по следите на вятъра...

ВДЪХНОВЕНО ВДЪХНОВЕНИЕ ОТ ДАНИ:

НАСЛЕДСТВО

ТИ МОЖЕШ: да бъдеш повече от себе си, дори когато на болката ръждивите зъби разкъсват рожбите на нежното ти лято; да бъдеш повече от себе си дори когато светлината заслепява, а под краката ти светът отваря бездни; да бъдеш повече от своя път дори когато следите твои времето разяжда... И даже скрит зад анонимните си мисли ти можеш да си личност! Можеш!Вярвам!!!

сряда, 16 юни 2010 г.

Просто твоя

Кажи ми,как да бъда хладнокръвна,

когато твоят дъх пълзи горещ по мен,

когато с няколко целувки ще ме сбъднеш

и като ангел ще политнеш окрилен...

...Не мога! Нито искам! И не трябва.

Срещулюбовно нямам сили да вървя.

Минутите , в които съм реална,

са само тези - тук и с теб сега.

Единствено , когато няма мисъл

или единствената мисъл си ми ти,

животът спира да е дяволска измислица

и придобива вкус на ментови мечти,

чиято свежест ми напомня следдъждовие.

Светът ухае ми на теб и на липа.

Ти си любов – тринайсет месеца в годината.

А аз съм твоя. Просто твоя. До смъртта!

7 коментара:

  1. Ооооооооо, колко е хубаво и как се радвам за теб, че обичаш!Животът ти все така да е с вкус на ментови мечти и да ухае на любов!
    Да казвам ли, че пишеш страхотно?Ти си го знаеш, нали :)

    ОтговорИзтриване
  2. Понеже отдавна си ме опитомила е крайно време да ти издам една тайна - това усещане няма реално покритие,на този етап няма човек, който да ме кара да пиша такива неща, но пък нищо не ми пречи да си взимам от чуждата обич вдъхновение и да изразявам нещата които виждам(с душата си).Когато ми се случи ще бъда подготвена и навярно стиховете ми ще бъдат нещо извънземно :)))
    Много ти благодаря за присъствието ... по принцип ! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Вече мислех ,че няма такава любов ,благодаря, и дано се случва при повече хора ...

    ОтговорИзтриване
  4. Hexemexe, добре дошла и благодаря сърдечно!
    veso, има такава любов, какавато си позволим да изживеем :).Пак заповядай и наистина- дано се случва при повече хора.
    Красив петък и усмивки за вас!

    ОтговорИзтриване
  5. Вълшебни чувства, изразени великолепно! Стиховете ви са мелодия.Благодаря!

    ОтговорИзтриване