Казаха,че си ме търсил(а)...?!.. Съжалявам...- просто времето за мен ...е...като умряло. И хубавото и лошото, рано или късно угасват... (а и липсата от присъствието ти отдавна съм я приспала). Търсил(а) си ме...така ли? Да знаеш- стяга ми това тяло. Откакто съм се родила кожата ми е тясна. През необясним за мен цикъл, чисто по змийски се напуква и бавно започва да пада. Посредствените уроци на живота се свличат с нея и от това,което съм мислела,че знам- нищо не остава. Толкова лица съм сменила... Толкова роли съм изиграла, че ако трябва да се посоча на снимката , която ми размахваш- и сама не бих се познала. Тясно ми е в това тяло... И болката не ми понася... Искам да разпилея душата си(...цялата...)- искам да забравя И там да остана - ...в нищото ...от където дойдох някога...!!!... Търсил(а) си ме ,казваш?! П.П....ще ме намериш... ...по следите на вятъра...

ВДЪХНОВЕНО ВДЪХНОВЕНИЕ ОТ ДАНИ:

НАСЛЕДСТВО

ТИ МОЖЕШ: да бъдеш повече от себе си, дори когато на болката ръждивите зъби разкъсват рожбите на нежното ти лято; да бъдеш повече от себе си дори когато светлината заслепява, а под краката ти светът отваря бездни; да бъдеш повече от своя път дори когато следите твои времето разяжда... И даже скрит зад анонимните си мисли ти можеш да си личност! Можеш!Вярвам!!!

вторник, 4 май 2010 г.

Големият избор

Не знам каква е ролята ми в цирка?!

Поисках да попитам,но се спрях.

Там някъде сред стогодишни мисли

червеният ми нос събира прах.

Днес шутовете просто са излишни,

а истините са в реалити формат.

На кой му трябват някакви си стихове

с поуката заложена у тях?!

Натискаш копчето и шоуто започва.

Тук всеки може да е клоун или крал.

Тук цели часове се разсъждава

кой колко бил изпушил и изял.

А някъде „човек” се гаври с куче,

друг прави виртуален секс ` с дете,

на трети му омръзнало от всичко

и стреля докато гневът му спре.

Не знам каква е ролята ми в цирка?!

Да ръкопляскам по команда?Да мълча?

Да се преструвам на доволна и щастлива,

докато някой ден осъмна без душа

и друг направи онзи избор вместо мене.

Ще бъда средностатистическа овца

във стадо от зомбирани лумпени...

Каква прекрасна перспектива,Господа!!!

2 коментара:

  1. Стих силен, наситен с много емоции!
    Всеки от нас прави своя избор на роля в цирка, ти- също и, някак си бях сигурна, че не си от безразличните.
    Поздрави,Innocence, пишеш прекрасно !

    ОтговорИзтриване
  2. Често се сещам за теб и мислено ти пращам усмивки.Дори и никога да не се запознаем лично,ще знам,че някой,някога ме е усетил с душата си.Това ми стига!Благодаря ти Лара и дано ти се върне с лихвите :) ! Всичко най - весело от мен !

    ОтговорИзтриване