Казаха,че си ме търсил(а)...?!.. Съжалявам...- просто времето за мен ...е...като умряло. И хубавото и лошото, рано или късно угасват... (а и липсата от присъствието ти отдавна съм я приспала). Търсил(а) си ме...така ли? Да знаеш- стяга ми това тяло. Откакто съм се родила кожата ми е тясна. През необясним за мен цикъл, чисто по змийски се напуква и бавно започва да пада. Посредствените уроци на живота се свличат с нея и от това,което съм мислела,че знам- нищо не остава. Толкова лица съм сменила... Толкова роли съм изиграла, че ако трябва да се посоча на снимката , която ми размахваш- и сама не бих се познала. Тясно ми е в това тяло... И болката не ми понася... Искам да разпилея душата си(...цялата...)- искам да забравя И там да остана - ...в нищото ...от където дойдох някога...!!!... Търсил(а) си ме ,казваш?! П.П....ще ме намериш... ...по следите на вятъра...

ВДЪХНОВЕНО ВДЪХНОВЕНИЕ ОТ ДАНИ:

НАСЛЕДСТВО

ТИ МОЖЕШ: да бъдеш повече от себе си, дори когато на болката ръждивите зъби разкъсват рожбите на нежното ти лято; да бъдеш повече от себе си дори когато светлината заслепява, а под краката ти светът отваря бездни; да бъдеш повече от своя път дори когато следите твои времето разяжда... И даже скрит зад анонимните си мисли ти можеш да си личност! Можеш!Вярвам!!!

сряда, 10 юни 2009 г.

ПРЕДАЙ НАТАТЪК ИЛИ НЕКА ПРОДЪЛЖАТ ДА ВАЛЯТ ИЗНЕНАДИ...

Да си призная честно,не съм очаквала да попадна в подобна щафета,защото съм "блогер" сравнително от скоро,а и знам ли...не обичам светлините на прожекторите...
Обаче ИЗНЕНАДАТА на Ружена разби всичките ми предрасъдъци и съображения.


Благодаря ти Ружена,за оценката и вниманието...За милите и нахъсващи думи от които има нужда всеки човек(било то поет или най-обикновен средностатистически "хор" :) )...Много прегръдки и усмивки за теб и за да не спирам тази прекрасна инициатива,продължавам с трудната част...Ух,чакат ме седем обиколки около център,който прилича на ядро на хаоса...
Ами като начало:

1. Не съм толкова силна,колкото изглеждам,но просто полагам усилия за да не бъда и от слабите...Незнам "до къде?" и "до кога?"...,но каквото и да се случи с живота ми...-поне се опитах да го направя по-добър...Ако трябва да преведа на разбираем език-чисто егоцентрично,най-важното нещо за мен е душевното ми равновесие.Обичам да съм наясно със себе си-да знам какво искам,защо го искам ,и че дори да го "загубя" след като "ми се даде"...не съм предала себе си,желанията и решенията си.

2.Влюбена съм в хората!!!Точно за това ми е трудно да обясня позицията си по отношение на любовта...Виждам я навсякъде...Искам да я изживея и в библейската и форма,но като цяло,не ми липсва,защото е вътре в мен и винаги намира начин да ми го напомни...Любовта е свободният ми полет в този ненормален свят...

3.Най-новият ми прякор е Личнодрамова-защото непрекъснато говоря за сестрите си и "страдам" горчиво ако по една или друга причина сме се разминали :)))
П.П. Течи ми го измисли и я обичам-тя е истински приятел!!!

4.Имам си депресарските моменти...И да си призная,слизала съм много надълбоко в пропастите на душата ми....но съм светлолюбиво и просто мястото ми не е там...

5.Обожавам да разбивам представите,които хората са си изградили за мен...Но най-много обичам да преобръщам собствените си представи за това "Коя съм?".

6.Пътуванията са ми жизнено необходими...Ако мога всеки ден да съм на различно място хич няма да се оплаквам...

7.И след всички глупости,които изписах ще завърша с нещо от преди четиринайсет години:


Красиво е да си добър

Ах колко леко му е на сърцето

Така животът става ведър

Естествен и огрян от слънцето

Рисуваш своите мечти

И искаш те да се изпълнят

Но много тежко е ,нали

Ако рисунката се скъса...


П.П. След последния път, когато рисунката се скъса,нямам нищо общо с онази,която бях...Нямам намерение да лепя парчетата...Нито имам време за това...Искам да изживея каквото си е за мен и да опиша онова,което е за другите...
"Не ме е страх,че ще си тръгна като Никоя",когато знам не "Коя съм",а "Какво съм"...-

Всичко,което другите не са ... и нищо по-различно от тях...Шепа прах!

Предавам щафетата на следващите седем човека.В старанието си да не правя повторения изпускам три-четири важни за мен имена,но така разбирам играта ...Та стига обяснения, както се казва в едно предаване:
Нека разберем имената на седмината "спринтьори"...СЕГА:

1.Gentiana
-защото я обичам и цялата е поезия


2.Chinaware
-невероятни стихове,а и сме от един град(май :))


3.Ela Hikari - близка ми е...


4.Aquawoman -интересна е и с прекрасно чувство за хумор


5.liviq
- толкова нежни стихове...


6.Владимир - увлекателна мисъл


7.the heart of the fire - страхотни стихове




3 коментара:

  1. Ха-ха, Innocence, мен два пъти ме мятаха в тази щафета, затова този път ще пропусна :-))

    Ммм...хареса ми изречението "Любовта е свободният ми полет в този ненормален свят..."

    ОтговорИзтриване
  2. Най-много ми хареса послеписа.
    Аз също вече поех щафетата и писах,но след това това е втората покана.Благодаря ти за включването, но блогът ми ще стане скучен, ако пиша само за за мен:). Може, бе след някой месец, ще напиша за седем неща, които не харесвам в себе си. Повече, са но искам да ги побера в една страница.

    ОтговорИзтриване
  3. Май се "издъних" малко,но карай... :))) ... Просто и двамата ми харесвате много и реших,че не мога да мина без вас...
    Иначе с удоволствие бих включила Скай блу,Тя ,Ружена ,Изи и още мнооого хора,но спонтанно и на примависта ми дойде така...


    А иначе -БЛАГОДАРЯ...за вниманието,поощрението и споделянето на света ми.Всичко най-истинско и цветно за вас и усмивки :)))

    ОтговорИзтриване