Казаха,че си ме търсил(а)...?!.. Съжалявам...- просто времето за мен ...е...като умряло. И хубавото и лошото, рано или късно угасват... (а и липсата от присъствието ти отдавна съм я приспала). Търсил(а) си ме...така ли? Да знаеш- стяга ми това тяло. Откакто съм се родила кожата ми е тясна. През необясним за мен цикъл, чисто по змийски се напуква и бавно започва да пада. Посредствените уроци на живота се свличат с нея и от това,което съм мислела,че знам- нищо не остава. Толкова лица съм сменила... Толкова роли съм изиграла, че ако трябва да се посоча на снимката , която ми размахваш- и сама не бих се познала. Тясно ми е в това тяло... И болката не ми понася... Искам да разпилея душата си(...цялата...)- искам да забравя И там да остана - ...в нищото ...от където дойдох някога...!!!... Търсил(а) си ме ,казваш?! П.П....ще ме намериш... ...по следите на вятъра...

ВДЪХНОВЕНО ВДЪХНОВЕНИЕ ОТ ДАНИ:

НАСЛЕДСТВО

ТИ МОЖЕШ: да бъдеш повече от себе си, дори когато на болката ръждивите зъби разкъсват рожбите на нежното ти лято; да бъдеш повече от себе си дори когато светлината заслепява, а под краката ти светът отваря бездни; да бъдеш повече от своя път дори когато следите твои времето разяжда... И даже скрит зад анонимните си мисли ти можеш да си личност! Можеш!Вярвам!!!

вторник, 16 юни 2009 г.


Преди края


Затварям си очите
и се вслушвам
на юни в романтичния акорд.
Обича ми се -
ей така,без думи...
Не с филмовата -
с ` земната любов
душата ми желае
да се сблъска,
в прегръдка нечия
да се препъне и стопи,
а после цялата от обич
да се пръсне,
преди смъртта,
свещта ми с хлад
да угаси...


4 коментара:

  1. Сега да имах вълшебна пръчица, щях само да махна :"Да бъде!" и готово! Една земна любов ти пожелавам!С уговорката, че "земна" не означава непременно "нещастна", нали :)

    ОтговорИзтриване
  2. Иха! Мерси за улесненото публикуване :)
    Прощавай за коментара, не се сдържах :))

    ОтговорИзтриване
  3. Юни е месец на романтиката, а принцовете, приели образа на летни момчета ходят по земята )Най-невероятното лятно обичане ти пожелавам и още хубави стихове, провокирани от щастливи мигове !

    ОтговорИзтриване
  4. Мерси момичета!Искрено ме усмихнахте и бъдете сигурни,че когато ми се случи ще е толкова силно и ярко,че дните ви ще заблестят ,ей така,без повод...:)...

    ОтговорИзтриване