Казаха,че си ме търсил(а)...?!.. Съжалявам...- просто времето за мен ...е...като умряло. И хубавото и лошото, рано или късно угасват... (а и липсата от присъствието ти отдавна съм я приспала). Търсил(а) си ме...така ли? Да знаеш- стяга ми това тяло. Откакто съм се родила кожата ми е тясна. През необясним за мен цикъл, чисто по змийски се напуква и бавно започва да пада. Посредствените уроци на живота се свличат с нея и от това,което съм мислела,че знам- нищо не остава. Толкова лица съм сменила... Толкова роли съм изиграла, че ако трябва да се посоча на снимката , която ми размахваш- и сама не бих се познала. Тясно ми е в това тяло... И болката не ми понася... Искам да разпилея душата си(...цялата...)- искам да забравя И там да остана - ...в нищото ...от където дойдох някога...!!!... Търсил(а) си ме ,казваш?! П.П....ще ме намериш... ...по следите на вятъра...

ВДЪХНОВЕНО ВДЪХНОВЕНИЕ ОТ ДАНИ:

НАСЛЕДСТВО

ТИ МОЖЕШ: да бъдеш повече от себе си, дори когато на болката ръждивите зъби разкъсват рожбите на нежното ти лято; да бъдеш повече от себе си дори когато светлината заслепява, а под краката ти светът отваря бездни; да бъдеш повече от своя път дори когато следите твои времето разяжда... И даже скрит зад анонимните си мисли ти можеш да си личност! Можеш!Вярвам!!!

вторник, 3 февруари 2009 г.

Прости ми ...

Ако някой ден просто си стръгна
без да казвам защо.Ти недей
във тъма и сълзи да потъваш.
Запомни ме с добро и живей,
сякаш всяка секунда от времето
е единствена-само за теб.
Не унивай любов-имаш силата
да опишеш очите ми в стих-
за да бъда,когато ме няма,
да съм песен,не пепел и прах.
За да помниш,че някога,някой
е почувствал желан твоя свят.
Не унивай любов,не тъгувай
и прости тази моя душа,
дето вечно се ненапътува,
не препъна я даже смъртта.

2 коментара:

  1. толкова, толкова, ама толкова ми харесва, че чак не можеш да си представиш!

    ОтговорИзтриване
  2. Мога,мога-а-а-а-а :),защото и аз те харесвам със същата сила....Ама това май заприлича на море от любов...:)Нищо-толкова сте ми скъпи всички от Там...Мерси ти ...и до нови срещи!

    ОтговорИзтриване