Казаха,че си ме търсил(а)...?!.. Съжалявам...- просто времето за мен ...е...като умряло. И хубавото и лошото, рано или късно угасват... (а и липсата от присъствието ти отдавна съм я приспала). Търсил(а) си ме...така ли? Да знаеш- стяга ми това тяло. Откакто съм се родила кожата ми е тясна. През необясним за мен цикъл, чисто по змийски се напуква и бавно започва да пада. Посредствените уроци на живота се свличат с нея и от това,което съм мислела,че знам- нищо не остава. Толкова лица съм сменила... Толкова роли съм изиграла, че ако трябва да се посоча на снимката , която ми размахваш- и сама не бих се познала. Тясно ми е в това тяло... И болката не ми понася... Искам да разпилея душата си(...цялата...)- искам да забравя И там да остана - ...в нищото ...от където дойдох някога...!!!... Търсил(а) си ме ,казваш?! П.П....ще ме намериш... ...по следите на вятъра...

ВДЪХНОВЕНО ВДЪХНОВЕНИЕ ОТ ДАНИ:

НАСЛЕДСТВО

ТИ МОЖЕШ: да бъдеш повече от себе си, дори когато на болката ръждивите зъби разкъсват рожбите на нежното ти лято; да бъдеш повече от себе си дори когато светлината заслепява, а под краката ти светът отваря бездни; да бъдеш повече от своя път дори когато следите твои времето разяжда... И даже скрит зад анонимните си мисли ти можеш да си личност! Можеш!Вярвам!!!

събота, 28 декември 2013 г.

Отвъд безкрайността

Ако ме прегърнеш още веднъж така,
рискуваш да срутиш стените ми до една,
а когато остана себе си съм друга...
Сякаш идвам от далечна галактика
и летя като метеорит- право към сърцето ти,
за да се разбия в него
и да те накарам да си спомниш...
Някъде там- през девет живота в десети,
някъде отвъд безкрайността
татуирахме пространството със заклинанието:
Няма да те забравя!
От тогава изтече много вода...
Много тела сменихме,
много вселени пребродихме...
Отпивахме любов от чужди устни,
но не беше същото...
Заклинанията тежат,
когато две души в прегръдка ги изричат...
Ако ме прегърнеш още веднъж така-
ще си спомним всичко...

2 коментара:

  1. Темата за сродните души...
    Сякаш в този живот Вие сте срещнали Вашата? :)
    Сигурно чувството е като от стихотворението...

    ОтговорИзтриване
  2. Не знам дали ми е от двойнствеността на зодията, но някак не ме задоволява теорията за една душа близнак :). Срещала съм поне 5 такива, а за тази, за която се отнася това стихотворение, явно съм достатъчно подготвена, че да отразя по-пълно усещането. Чувството си струва! :) Благодаря ви, че наминахте.

    ОтговорИзтриване